FOGYATÉKKAL ÉLŐK és ÉP BARÁTAINK KLUBJA
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FOGYATÉKKAL ÉLŐK klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
FOGYATÉKKAL ÉLŐK és ÉP BARÁTAINK KLUBJA
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FOGYATÉKKAL ÉLŐK klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
FOGYATÉKKAL ÉLŐK és ÉP BARÁTAINK KLUBJA
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FOGYATÉKKAL ÉLŐK klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
FOGYATÉKKAL ÉLŐK és ÉP BARÁTAINK KLUBJA
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FOGYATÉKKAL ÉLŐK klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A weboldal egy kirakat. Pontosan ugyanúgy kell berendezni, mint a város
főutcáján lévő bolt kirakatát. Először a weboldal csábítja el a
vásárlókat, majd később ez készteti visszatérésre őket.
Ismerje meg alaposabban weblapját! Tegyen úgy, mintha új
weboldalt készítene, és gondolja át a következő kérdéseket. Vagy – és
talán ez a jobb megoldás – tegye fel ezeket valakinek, aki először jár
az Ön honlapján.
Egy új látogató érdeklődése csak néhány másodpercig tart. A weboldalnak
mindössze ennyi ideje van, hogy megfogja az internetezőt. Legyen a
honlap első, szembeötlő eleme elég érdekes ahhoz, hogy maradásra bírja a
látogatót.
Az üzenet megismertetésére sincs sok idő. Ha túl sok zavaró elem van az
oldalon, a látogató valószínűleg nem jön rá, hogy mit is szeretne a
honlap közvetíteni, eladni.
Az internetezők kevés munkával, könnyen akarnak tudást szerezni. Ha a
lényeges adatokért tovább kell görgetniük, akkor hamar ráunnak az
oldalra. Hamarabb, mint ahogy azt a honlap üzemeltetője szeretné. A
legfontosabb marketingüzenet legyen nyilvánvaló, jól látható. Ez az
információ az, ami egyértelművé teszi, hogy miért is kell üzletet kötni
Önnel. Legyen ez az elem feltűnő és érthető.
A honlap látogatói arra kíváncsiak, hogy miért előnyösek számukra az itt
kínált termékek vagy szolgáltatások. Természetesen fontosak a termék
tulajdonságai, ugyanakkor nem elhanyagolhatóak a látogatóban keltett
érzések sem. Lényeges, hogy a vevő úgy érezze: a termék vagy
szolgáltatás pozitív hatást gyakorol rá.
Ha a vásárlóknak tetszik, amit látnak, akkor gyorsan kell őket
irányítani. Legyen nyilvánvaló és világos, hogy mit is kell tenniük. A
cselekvésre ösztönző elem lehet egy azonnali vásárlás, egy ingyenes
próba, további információ nyújtása vagy bármi más hasonló. Fontos, hogy
ezek az üzenetek ne keveredjenek, ne szerepeljen belőlük túl sok.
Ha a weboldal túlzsúfolt, ízléstelen és nagy a káosz, akkor a látogatók
elmenekülnek onnan. A harmonikus, összeillő színek és jó minőségű képek
kiválasztására érdemes időt szánni. Így a közvetített üzenet is
értékesebb, pozitívabb képet sugall.
A honlapon használt betűtípus legyen minden kuszaságtól mentes, könnyen
olvasható. Nem kell, hogy szép legyen: ragaszkodjunk az egyszerű,
talpatlan (sans-serif) betűtípusokhoz, és válasszunk a háttértől jól
elütő színt.
A hosszú, egybeömlesztett sorokat rendszerint senki sem olvassa el.
Ezeket érdemes kisebb egységekbe tördelni, melyeken gyorsabban tud az
olvasó végighaladni.
A weboldaldesign és a használhatóság két olyan fontos szempont, melyet
sokan hajlamosak elhanyagolni. Ha átgondoljuk, hogy mi milyen lépésekkel
haladnánk a weboldalon, akkor ez alapján már egyszerű megtervezni a
menü felépítését. Két kihagyhatatlan pont: a cég bemutatkozása és a
kapcsolatfelvétel.
Ha a weblap jól működik, akkor várhatóan a látogatók jelentős része
további információkat szeretne kapni a cégről. Könnyítsük meg a
dolgukat, legyen egyszerű a kapcsolatfelvétel. A lehetséges ügyfelek
abban is szeretnének biztosak lenni, hogy a későbbiekben (esetleges
garanciális vagy szervizzel kapcsolatos problémáikkal) is megtalálják-e
az eladót.
A látogatók szeretnek megbizonyosodni, hogy élő emberrel kötnek üzletet.
Ha van egy bemutatkozó oldal a cégről, akkor megvan a hely a vevők
meggyőzésére: ebben az üzletágban mi vagyunk a legjobbak. Legyenek itt
képek! Nagyobb a bizalom, ha látjuk azt, akivel tárgyalunk.
Ha valamiért személyesnek érzünk egy honlapot, akkor ott nagyobb
valószínűséggel fogunk üzletet kötni. Írjuk meg saját történetünket,
magyarázzuk meg miért mi vagyunk a jó választás. Használjunk közvetlen
stílust, legyünk őszinték, mutassuk meg korábbi ügyfeleink véleményét.
A hivatalos szöveget hagyjuk meg a hivataloknak. Egy kisvállalkozásoknak
szükségtelen úgy tennie, mintha nagy, az egyszerű halandóktól elzárt,
szigorú rendszer lenne. Az üzletfelekkel történő személyes
kapcsolattartás hatalmas versenyelőny: a legtöbben éppen ezért fogják
Önt választani. Érdemes ezt a személyességet a weboldal stílusában is
érzékeltetni: legyen az írott szöveg közvetlen és megnyerő.
A látogatók adatait megszerezni egy online űrlapon keresztül lehet. Ezt a
honlapon jól láthatóan kell elhelyezni. Lényeges, hogy eléréséhez ne
kelljen legörgetni! Minél jobban néz ki, annál több ember fogja
kitölteni.
Az űrlap kitöltésére a látogatókat valamilyen csábító ajánlattal
vehetjük rá. Ha ez az ajánlat felkelti az érdeklődésüket, akkor
hajlandóak lesznek megadni személyes adataikat, e-mail címüket. Az
űrlapot kitöltő látogatóknak ajánljunk fel a termékkel kapcsolatos
használható tanácsokat, ötleteket, vagy olyan kedvezményeket, melyeket
az üzletfél azonnal igénybe vehet.
A multimédiás tartalom hasznos segítőtárs a weboldal érdekessé
tételében. Videófilmek, oktatóanyagok és sok más multimédiás tartalom is
szerepelhet. Ezeket felhasználva a látogatóknak tetsző módon
közölhetjük a cég mondanivalóját.
A közösségi oldalakon keresztül kommunikálhatuk a potenciális
ügyfeleinkkel, és ők is kommunikálhatnak egymással. A weboldalon legyen
hivatkozás a cég vagy a cégvezető saját blogjához, a Facebook-hoz, a
Twitterhez és és más közösségi oldalakhoz. Legyen könnyű megtalálni a
céget a közösségi oldalakon is. Itt olyanok is megismerkedhetnek velünk,
akik a honlapon található űrlapot sohasem töltenék ki.
A Marketing4U célja, hogy a kisvállalkozások fejlődését előmozdítsa. Tudjuk, hogy miért fontos egy minőségi honlap és azon vagyunk, hogy Önnek is ilyen legyen. Kisvállalkozások fejlesztésében jártas szakértőink minden további kötelezettség nélkül átnézik és elemzik az Ön honlapját. Elfogulatlan, objektív elemzést adunk az Ön weboldaláról is. A telefonos honlapértékelés időpontjának egyeztetéséhez hívja munkatársainkat a következő telefonszámon: 06 30 456 8182.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!