FOGYATÉKKAL ÉLŐK és ÉP BARÁTAINK KLUBJA
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FOGYATÉKKAL ÉLŐK klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
FOGYATÉKKAL ÉLŐK és ÉP BARÁTAINK KLUBJA
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FOGYATÉKKAL ÉLŐK klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
FOGYATÉKKAL ÉLŐK és ÉP BARÁTAINK KLUBJA
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FOGYATÉKKAL ÉLŐK klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
FOGYATÉKKAL ÉLŐK és ÉP BARÁTAINK KLUBJA
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FOGYATÉKKAL ÉLŐK klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Kovács Istvánné Mária Magdolna | 0 hozzászólás
A kétszáz médiavállalkozás felületein hirdető Médiaunió jövőre a fogyatékkal élők integrálásának fontosságáról készít majd kampányokat. A cél, hogy 6 milliárd forintnyi társadalmi reklámmál szórják meg az emberek tudatát.
158 témából választotta ki a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma a 2010-es év társadalmi célú mega-kampányának témáját. A Schmidt Mária, Hankiss Elemér, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta kuratórium által választott téma továbbra is az egyéni felelősségvállalást hangsúlyozza, azonban ezúttal a fogyatékkal élők integrálásának középpontba állításával.
A Médiaunió hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében, ezt követően pedig pályázatot hirdet a kampány kreatív munkáinak elkészítésére és a PR feladatok elvégzésére. Az ügynökségek díjazás nélkül vállalkozhatnak a feladatra.
A Médiaunió első, 2009-ben zajló, „Rajtad is múlik az egészséged megőrzése! Nincs de!” szlogennel futó társadalmi célú kampánya még zajlik, de már most keresik azokat a médiákat, amelyek a jövő évi kampányban részt vesznek majd.Akár 6 milliárd is érhet
Húsz meghatározó médiavállalkozás kétszáz médiafelülete, vagyis kétszáz televízió, rádió, nyomtatott lap és internetes újság csatlakozott a 2008 májusában megalakult Médiaunió elnevezésű mozgalomhoz, amely évente egy-egy fontos társadalmi problémára próbálja felhívni a figyelmet a pr és a marketing eszközeivel. Az ötletgazda, Geszti Péter szerint a mozgalomhoz csatlakozott tévék, lapok és rádiók együttesen akkora médiaerőt képviselnek, amivel már "mérhető tudatformálást" lehet végezni. Geszti egyébként az Egyesült Államokban már több évtizede létező Ad Council (Reklámtanács) működését próbálta a magyar viszonyokra igazítani. Az Amerikában évente több mint egymilliárd dollár értékű reklámfelületen társadalmi célú üzeneteket eljuttató Ad Council és a magyar Médiaunió működése közti legfontosabb különbség, hogy amíg az amerikai mozgalom több fontos problémára próbálja felhívni a figyelmet akár több éven át, addig a magyar évente egyetlen fontos kérdésre koncentrál.
A Médiaunió alapító tagjai az RTL Klub, a Tv2, a Magyar Televízió, az MTV Networks, a Sláger Rádió, az ESMA, az Origo, az Index, a Port.hu, a Metro, az Axel Springer, a Heti Válasz, a Népszabadság, a Pannon Lapok Társasága, az Est Csoport, a Hamu és Gyémánt kiadó, azt ARC Kft, az Europlakát, a Helyi Rádiók Országos Egyesülete és a Campus Média. A Ringier, Danubius, a Gazdasági Rádió, a POS Hungary és a Klub Rádió pártoló tagként csatlakozott az alapítók köréhez.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Munkalehetőség a médiában fogyatékkal élőknek